Kauppakeskus REDI
Kauppakeskus REDI
Kirjoittanut

Aaron Vihersola
3 min read
3 min read
3 min read



VSCY on vastannut Kauppakeskus Redin sosiaalisen median markkinoinnista jo yli kahden vuoden ajan, rakentaen Redistä Suomen seuratuimman kauppakeskuksen sosiaalisessa mediassa. Olemme kasvattaneet Redin seuraajamäärän yhteensä noin 50 000:een ja hallinnoimme heidän TikTok-, YouTube-, Instagram- ja Facebook-kanaviaan.
VSCY on vastannut Kauppakeskus Redin sosiaalisen median markkinoinnista jo yli kahden vuoden ajan, rakentaen Redistä Suomen seuratuimman kauppakeskuksen sosiaalisessa mediassa. Olemme kasvattaneet Redin seuraajamäärän yhteensä noin 50 000:een ja hallinnoimme heidän TikTok-, YouTube-, Instagram- ja Facebook-kanaviaan.
VSCY on vastannut Kauppakeskus Redin sosiaalisen median markkinoinnista jo yli kahden vuoden ajan, rakentaen Redistä Suomen seuratuimman kauppakeskuksen sosiaalisessa mediassa. Olemme kasvattaneet Redin seuraajamäärän yhteensä noin 50 000:een ja hallinnoimme heidän TikTok-, YouTube-, Instagram- ja Facebook-kanaviaan.
Täältä löytyy:
Täältä löytyy:
Täältä löytyy:
Section
Section
Section
Haaste:
Redi tarvitsi kokonaisvaltaisen sosiaalisen median strategian, joka vastaisi seuraaviin kysymyksiin:
Miten tehdä Redistä kiinnostava ja aktiivinen toimija somealustoilla?
Miten lisätä tietoisuutta Redin erikoistapahtumista, palveluista ja kaupoista?
Miten sitouttaa yleisöä ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä?
Ratkaisu:
VSCY loi Redille monikanavaisen ja visuaalisesti houkuttelevan somepresenssin, joka perustui:
TikTokin ja YouTuben vahvaan hyödyntämiseen: Nostimme Redin esiin viihdyttävällä, kohderyhmään vetoavalla sisällöllä.
Brändin näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa ja Facebookissa: Ylläpidämme aktiivisesti Redin kanavia ja osallistamme yleisöä.
Erikoistapahtumien ja kilpailujen esille tuomiseen: Tuotamme sisältöä, joka nostaa Redin tapahtumat ja tarjoukset keskiöön.
Yleisön aktiiviseen osallistamiseen: Kannustamme seuraajia jakamaan omia kokemuksiaan ja sitoutumaan Redin brändiin.
Tulokset:
Redistä on tullut Suomen seuratuin kauppakeskus sosiaalisessa mediassa.
TikTok-seuraajamäärä on kasvanut yli 32 000:een.
Kokonaisseurajamäärä eri alustoilla on noussut noin 50 000:een.
Redin somekanavien kasvu on ollut jatkuvaa ja sitoutumisaste korkea.
Johtopäätös:
VSCY on rakentanut Kauppakeskus Redille vahvan digitaalisen brändin, joka erottuu ja tavoittaa laajan yleisön. Jatkamme yhteistyötä kehittäen jatkuvasti uusia tapoja vahvistaa Redin sosiaalisen median strategiaa ja sitouttaa yleisöä entistä tehokkaammin.
Haaste:
Redi tarvitsi kokonaisvaltaisen sosiaalisen median strategian, joka vastaisi seuraaviin kysymyksiin:
Miten tehdä Redistä kiinnostava ja aktiivinen toimija somealustoilla?
Miten lisätä tietoisuutta Redin erikoistapahtumista, palveluista ja kaupoista?
Miten sitouttaa yleisöä ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä?
Ratkaisu:
VSCY loi Redille monikanavaisen ja visuaalisesti houkuttelevan somepresenssin, joka perustui:
TikTokin ja YouTuben vahvaan hyödyntämiseen: Nostimme Redin esiin viihdyttävällä, kohderyhmään vetoavalla sisällöllä.
Brändin näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa ja Facebookissa: Ylläpidämme aktiivisesti Redin kanavia ja osallistamme yleisöä.
Erikoistapahtumien ja kilpailujen esille tuomiseen: Tuotamme sisältöä, joka nostaa Redin tapahtumat ja tarjoukset keskiöön.
Yleisön aktiiviseen osallistamiseen: Kannustamme seuraajia jakamaan omia kokemuksiaan ja sitoutumaan Redin brändiin.
Tulokset:
Redistä on tullut Suomen seuratuin kauppakeskus sosiaalisessa mediassa.
TikTok-seuraajamäärä on kasvanut yli 32 000:een.
Kokonaisseurajamäärä eri alustoilla on noussut noin 50 000:een.
Redin somekanavien kasvu on ollut jatkuvaa ja sitoutumisaste korkea.
Johtopäätös:
VSCY on rakentanut Kauppakeskus Redille vahvan digitaalisen brändin, joka erottuu ja tavoittaa laajan yleisön. Jatkamme yhteistyötä kehittäen jatkuvasti uusia tapoja vahvistaa Redin sosiaalisen median strategiaa ja sitouttaa yleisöä entistä tehokkaammin.
Haaste:
Redi tarvitsi kokonaisvaltaisen sosiaalisen median strategian, joka vastaisi seuraaviin kysymyksiin:
Miten tehdä Redistä kiinnostava ja aktiivinen toimija somealustoilla?
Miten lisätä tietoisuutta Redin erikoistapahtumista, palveluista ja kaupoista?
Miten sitouttaa yleisöä ja kannustaa heitä jakamaan sisältöä?
Ratkaisu:
VSCY loi Redille monikanavaisen ja visuaalisesti houkuttelevan somepresenssin, joka perustui:
TikTokin ja YouTuben vahvaan hyödyntämiseen: Nostimme Redin esiin viihdyttävällä, kohderyhmään vetoavalla sisällöllä.
Brändin näkyvyyden kasvattamiseen Instagramissa ja Facebookissa: Ylläpidämme aktiivisesti Redin kanavia ja osallistamme yleisöä.
Erikoistapahtumien ja kilpailujen esille tuomiseen: Tuotamme sisältöä, joka nostaa Redin tapahtumat ja tarjoukset keskiöön.
Yleisön aktiiviseen osallistamiseen: Kannustamme seuraajia jakamaan omia kokemuksiaan ja sitoutumaan Redin brändiin.
Tulokset:
Redistä on tullut Suomen seuratuin kauppakeskus sosiaalisessa mediassa.
TikTok-seuraajamäärä on kasvanut yli 32 000:een.
Kokonaisseurajamäärä eri alustoilla on noussut noin 50 000:een.
Redin somekanavien kasvu on ollut jatkuvaa ja sitoutumisaste korkea.
Johtopäätös:
VSCY on rakentanut Kauppakeskus Redille vahvan digitaalisen brändin, joka erottuu ja tavoittaa laajan yleisön. Jatkamme yhteistyötä kehittäen jatkuvasti uusia tapoja vahvistaa Redin sosiaalisen median strategiaa ja sitouttaa yleisöä entistä tehokkaammin.
Valmis viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle?
Sovi tapaaminen tiimimme ammattilaisten kanssa, jossa käymme läpi yrityksesi nykytilanteen, kartoitamme tarpeet ja arvioimme, olemmeko oikea kumppani viemään yrityksesi, tuotteesi tai brändisi seuraavalle tasolle.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.
"Laadukasta työtä, ketterää tekemistä."
Jos etsit kumppania, joka auttaa kasvattamaan myyntiä ja kehittämään markkinointia juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, olet oikeassa paikassa.